De conformitat amb el que disposa l’Ordre ECO/734/2004, d’11 de març, EDM posa a disposició dels seus clients el SERVEI D’ATENCIÓ AL CLIENT davant del qual es podran formular per escrit les reclamacions que procedeixin i que no hagin estat ateses pels serveis comercials d’EDM en l’àmbit de la relació habitual entre aquests serveis comercials i els clients d’EDM.
El SERVEI D’ATENCIÓ AL CLIENT del Grup EDM té el compromís d’informar-lo sobre l’estat de la seva reclamació en un termini de quaranta-vuit hores hàbils.
Per sol·licitar la resolució d’una incidència n’hi haurà prou amb posar-la en coneixement del SERVEI D’ATENCIÓ AL CLIENT del Grup EDM enviant un escrit per correu postal o electrònic al Grup EDM o entregant-lo personalment a la seva seu social.
L’adreça és la següent:
EDM Gestión, S.A.U., SGIIC– Servei d’atenció al client
- Avda. Diagonal, 399 5º2ª
- 08008 BARCELONA
- Telèfon: 00.34.934160143
- Fax: 00.34.934161504
- Web: www.edm.es
- e-mail: atencioncliente@edm.es
Si el SERVEI D’ATENCIÓ AL CLIENT no li notifica cap mena de resolució en un període de dos mesos, o si la resolució adoptada no el satisfà, podrà adreçar-se a la Comissió Nacional del Mercat de Valors:
Per correu postal: Servicio de Reclamaciones de CNMV
- C/ Edison, 4. 28006 – Madrid
- C/ Bolivia, 56. (4ª planta). 08018 – Barcelona
Per correu electrònic: serviciodereclamacionesCNMV@cnmv.es
Per telèfon al servei d’atenció a l’inversor: 900.535.015
El tractament de les seves dades personals necessàries per atendre la seva sol·licitud o petició es realitzarà per EDM, com a entitat legalment responsable, d’acord amb la informació de protecció de dades que li va ser facilitada ja en el moment de contractar els nostres serveis.
En tot cas, pot consultar la Política de Privacitat d’EDM en aquest enllaç. També pot sol·licitar que li facilitem novament la informació de protecció de dades com a client o exercir els seus drets de protecció de dades a través del següent correu electrònic: dpo@edm.es.